حرفای یواشکی یک خانم حسابدار

اینجا مینویسم از زائده توهمات و تخیلات مغزم .

حرفای یواشکی یک خانم حسابدار

اینجا مینویسم از زائده توهمات و تخیلات مغزم .

عید همگی مبارک

امسال هم بازم مثه سالهای دیگه شروع شد و مطمئناً مثه سالهای قبل تموم میشه

اتفاق خاصی نیفتاد

کلی بگم که فرق زیادی با سالهای قبل نداشته

فقط اینکه عیدی 70هزار تومن کاسب شدم

یه جاهایی که به نفع باشه من بچه ام و عیدی میگیرم ولی بعضی وقتا که بحث شوور مووهر میشه من بزرگم دیگه

امسال هم سال اسب هستش. از همین جا ارزو دارم که شاهزاده اسب سوارم، آسه بیاد و آسه بره

چهارشنبه سوریتون مبارک

سرخی تو از من/ زردی من از تو

ما طبق معمول ، خونه بودیم. البته چون بابام خونه نبود اینجوری شد

فک نکنم واس عید برگرده ولی به احتمال 25% واس 13بدر برگرده خونه. کار که تمومی نداره

چهارشنبه سوریتون مبارک

کدام گزینه صحیح است؟؟؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سفر پروژه ای

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چشم بر هم زدم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کرایه تاکسی سوار

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جاسوس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه توک پا رفتم چن سال پیش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یک اشتباه راستکی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وبی جونم صدایی نیس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.