حرفای یواشکی یک خانم حسابدار

اینجا مینویسم از زائده توهمات و تخیلات مغزم .

حرفای یواشکی یک خانم حسابدار

اینجا مینویسم از زائده توهمات و تخیلات مغزم .

همه چی عوض میشه

بعضی وقتا که پیامهای قدیمی رو نگا میکنم میبینم که آدما چقد عوض شدن.

انگاری براشون یه پلی بودی که ازت رد شدن و رفتن و تو می مونی و تنهایی و یه مشت حرفای چرت و پرت عاشقانه

روزی که بچه دار شدم میخام این وبلاگ رو بدم به دخترم بخونه که بلکه درس عبرتی بشه براش. که ساده نگذره از حقی که داشت و نگرفت

----------------

پ.ن:

معرفی و دانلود کتاب های Indset for IELTS  به همراه کتاب و فایل صورتی  Cambridge English

نظرات 2 + ارسال نظر
میم 1398/09/22 ساعت 22:42 http://cafelife.blog.ir/

شاید بهترین راه اینه که پیامای قدیمی رو پاک کنیم...

پ.ن: سوالی پرسیده بودید....
کی؟ کجا؟ کسی سوالی از من نپرسیده... و منم نگفتم اشتباه گرفته شده چیزی...

کدوم پیام قدیمی؟
اون وبلاگ قدیمی رو میگین؟
من کاملا گیج شدم

میم 1398/09/26 ساعت 22:08 http://cafelife.blog.ir/

جمله اول پیامم بالا،در مورد این پستت تون بود.گیج نشید
.
.
توی دایرکت کی رفتی شماااا اشتباه گرفته بودید :))) من نبودم. من خودم هنوز بغل میشم،بچه م =))

آها خودمم یاد رفت چی نوشته بودم
چی چی بچه ای 10سال پیش گفتی بچه م الان دیگه ماشالا بزرگ شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد