حرفای یواشکی یک خانم حسابدار

اینجا مینویسم از زائده توهمات و تخیلات مغزم .

حرفای یواشکی یک خانم حسابدار

اینجا مینویسم از زائده توهمات و تخیلات مغزم .

داستان روده ی من

 داستان منو روده ام برمیگرده به سال 94  . دی ماه 94 بود که فهمیدم نفخ دارم و هر غذایی می خورم نمی تونم راحت باشم

دکتر حاجی باقری رو معرفی کردن ایشون 5تا قرص رو پیشنهاد دادن

1. lactocare   -----هر شب

2. مترونیدازول----هر 8ساعت

3. دایمتیکون (یه قرص جویدنی بود) ---- هر 8شب

4. مرازول 20  --- هر صبح 1عدد ناشتا

ویتامین ب رو هم نوشت چونکه پاهام زود به زود بخواب میرفت

دو دوره پیششون رفتم ولی نتیجه ای نداشت

یه اقایی رو معرفی کردن که درمان با گیاهان دارویی رو تجویز میکنن ایشون هم 2بطری عرقیجات  تجویز کرد

1. عرق شیرین بیان

2. عرق کرفس

بازم نتیجه ای نگرفتم و خیلی روده ام اذیت میشد

تا اینکه رفتم پیش دکتر براری و ازمایش H2 رو ازم گرفت و گفت روده ات عفونت داره و چون غذا در روده کوچیک هضم نمیشه مستقیم میفرسته روده بزرگ . و چون روده بزرگ نمی دونه با این واکنش کنار بیاد بنابراین باعث نفخ و باد کردن شکم میشه و اینجوری واسم دارو نوشت

1. تینیدازول 500   --- هر 12ساعت یک عدد

2. بیسموت - شفا 120 ---- هر 12 ساعت 2عدد

3. نورتریپتیلین 10 --- هر شب یک عدد

و بعد از یک دوره 15 روزه بهتر شدک

ناگفته نشه که من با لبنیات سازگاری نداشتم تا اینکه کم کم بهتر شدم

و بعد از دوره 15 روزه بازم رفتم واس ویزیت و دکتر گفت بهتر شدم و بازم برام نسخه پیچید

1. نورتریپتیلین 10 --- هر شب یک عدد

2. دی سیکلومین 10 --- هر 8ساعت یک عدد  --- واس جوش هایی که زده بودم

و حالا کمی حالم بهتره


نظرات 11 + ارسال نظر
راهنمایی میخام 1398/09/04 ساعت 23:54

سلام خوبین، اتفاقی وبلاگ تونو دیدم
....
منم مشکل روده دارم نفخ زیاد ...
الان خوب شدید ؟

نه متاسفانه
بد و بدتر شد
هزینه درمانش انقد زیاد شد که بعد 3دوره مجبور شدم بیخیالش بشم
از یه نفخ ساده شروع شد الان تبدیل به کرون شده (یه چیزی تو مایه های التهاب روده)
برو دکتر حتما
ایشالا خوب میشی

امجدی 1398/09/05 ساعت 12:20

دکترها بت چی گفتن شمام ب سرما حساس شدید ؟!

سپاس بابت پاسخ گویی

شرایط من سخته و دکترا از این چیزا منعم کرده
لبنیات
حبوبات
سبزیجات تازه
گوشت قرمز
انواع و اقسام نوشیدنی گرم و سرد (قهوه و نسکافه و نوشابه و دلستر)
میوه ها
میوه رو گفته اگه کمپوت کنی می تونی بخوری
حالا چی می مونه؟
فقط برنج و مرغ
غذایی که مامانم درست میکنه رو باید بشینم جداسازی کنم بعد بخورم
مثلا ماکارونی رو باید گوشت چرخ کرده رو جدا کنم
و غذاهایی که با حبوبات باشه رو باید جدا کنم

امجدی 1398/09/05 ساعت 12:22

ازمایش H2 آزمایش چی هس متوجه نشدم؟

آزمایش H2 خیلی مسخره بود واس سندروم روده هستش
باید ناشتا باشی
بعد یه تیکه پلاستیکی میدن که توش "فوت" کنی ( باید نفس عمیق بکشی و به سرعت و بدون وقفه فوت کنی تو اون لوله پلاستیکی)
4بار باید این عملیات رو انجام بدی به فاصله هر 20 دیقه
ینی هر 20 دیقه یه بار
انقد فوت کردم که چشام در اومد خیلی سخته
این ازمایش اولیه واس روده بود که انجام دادم
http://labprocess-fpa.com/product-en.html
https://www.mdd.org.uk/latest-news/january-2nd-sees-the-launch-of-the-dental-co/
اون لینک بالا رو بزنید نمونه دستگاه رو میاره براتون

امجدی 1398/09/05 ساعت 13:23

فقط نفخ داشتید ؟
آخه التهاب روده و روده تحریک پذیر فرق داره

میگم دیگه از یه نفخ ساده شروع شد

ولی در حال حاضر شده کرون

دانشگاه که میرفتم تو کلاس میبودیم یهو صدای قار و قور صدام شروع میشد
هی میرفتم بیرون یه نفسی میکشیدم و برمیگشتم
دیدم اینجوری نمیشه باید مشکل رو اساسی حل کرد
سال 96 گلاب به روتون مدفوع خونی شد
مدفوع کاملا روان و خونی. سرگیجه هم داشتم. رفتم تو اتاق و رو تخت دراز کشیدم
زنگ زدم اورژانس ازشون سوال پرسیدم گفتم تو مدفوعم خون هست
گفت سریعا بیا بیمارستان معدت خونریزی داده
گفتم من مشکل روده دارم معده چرا خونریزی داده
خلاصه من زندگیمو سر ازمون و خطاهای دکترای بیشعور باختم
نه تنها سر روده، حتی دست بی جونم
رسیدم خونه اسم داروی دکتر قبلی رو براتون میفرستم اونم کلی عوارض داشت برام

امجدی 1398/09/05 ساعت 14:22

ممنون میشم

اصل کاری پنتاسا بود همون ردیف اول
هر 8ساعت 3تا می خوردم قرصش خیلی بزرگ بود اندازه یه تومن زردا بودا
http://s6.picofile.com/file/8379793592/photo5976451154663551397.jpg
اینم لیست داروهای اون دکتر یکی به آخری
کلی هورمن ها رو بهم ریخت و افزایش 20 کیلو در عرض 4ماه تقریبا

امجدی 1398/09/05 ساعت 23:24

مرسی چقدر زیاد شده هزینه اش خدای من


آزمایش عفونت نشون نداد ؟

بعدا خاستی اینارو پاک کن کسی نبینه ...

چیز مهمی نیس
شاید دیگران هم استفاده بردن
این قیمت سال ۹۶ هست
حالا یه امپول سینرا شده ۶۰۰و خورده ای

امجدی 1398/09/05 ساعت 23:25

انشالله خوب میشی نگران نباش

دیگه اصلا برام مهم نیس
قبلا که زندگی نکردم حداقل از روزای باقی مونده لذتشو ببرم

امجدی 1398/09/05 ساعت 23:58

تو آزمایش عفونت نشون داد ؟ ؟

نه عفونت نبود
شما فقط نفخ ساده ست؟
نگران نباشید چون زود پیگیر شدین می تونید درمان بشه
ولی من دیگه تا اخر باهامه و خوب شدنی در کار نیس

امجدی 1398/09/06 ساعت 10:01

سلام فقط نفخ شدید دارم نه درد ن خون ریزی دارم
آزمایش هم دادم عفونت ...نشون نداد سالم بود

سلام
خوبه خدا رو شکر
1. lactocare -----هر شب

2. مترونیدازول----هر 8ساعت

3. دایمتیکون (یه قرص جویدنی بود) ---- هر 8شب

4. مرازول 20 --- هر صبح 1عدد ناشتا
فک کنم نفخ با این 4قلم حل بشه
ابته طبق نظر و تجویز دکتر باشته شاید واس شما مثلا از سرما باشه
لبنیات رو نخور کلا ولی در کنارش قرص کلسیم بخور

امجدی 1398/09/06 ساعت 12:15

مشکل اصلی روده من اینه سرما رو ب خود جذب میکنه مثل سینوزیت

اها پس شما سندروم روده دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد