حرفای یواشکی یک خانم حسابدار

اینجا مینویسم از زائده توهمات و تخیلات مغزم .

حرفای یواشکی یک خانم حسابدار

اینجا مینویسم از زائده توهمات و تخیلات مغزم .

داستان بی داستان

حدودا 2ماهی میشه که داستانی نداشتم

خیلی دلم میخاد وارد داستانی بشم ولی انقد تکراری شده و خودم آخراشو حفظم که حیفم میاد نقش اول رو به "خودم" بدم

این بار میخوام با یه شخصیت فرضی داستانی رو شروع کنم که انتها نداشته باشه

"خودم" بیچاره که چند سال متوالی برنده و اسکار بهترین نقش زن رو به خودش گرفته

دنبال یه بازیگرم با یه نقش متفاوت . نقشی که مورد پسند خودم باشه

-------------

پ.ن:

تست بازیگری گرفته میشود و اصلا پارتی بازی نیست

مدارک لازم:

12قطعه عکس 4*3  - رضایت ولی - کپی شناسنامه - کپی کارت ملی- کپی صفحه دوم پاسپورت - کپی کارت پایان خدمت و هر کپی دیگه ای که میبینید لازمه خودتون بی زحمت اضافه کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
بانی 1398/09/06 ساعت 08:14

من شرایطشو دارم ولی حالا چرا 12 قطعه عکس؟؟

دیگه شرایطه و اینکه شما واجد شرایط نیستین
چرا اون وقتا که مدرسه میرفتین فورا 12 قطعه رو اماده میکردین و چیزی نمیگفتین
آخ آخ الان یادم اومد اون 12 قطعه واس چی بود؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد